2010年10月24日 星期日

-- 古老治咳湯水 --

因為老公d咳仲未好番, 就煲左呢個湯
呢個湯係我婆婆教我煲,好有效嫁, 由細飲到大~!
我婆婆話係我太公係旅行(中國---唔記得邊度)時抄番黎~係古方黎





材料: (約3-4人分量---每人約兩碗)



大生地     5錢

海底椰     5錢

大南杏     5錢

川貝         5錢

豬展         20蚊

羅漢果      2個

薑             幾片

豬展汆水備用, 將其他材料沖一沖水, 羅漢果整碎, 放進滾水中, 放幾多水就要自己決定, 用大火煲半小時, 轉中火煲約1.5小時至2小時---因情況而定, 再轉番大火煲20分鐘, 咁先出味


**    (選羅漢果時, 可以試下有冇彈力,有先靚, 如果內部係實又變左, 就唔好要, 因為  
         會有苦澀味)  ***
** 如果想效果更佳, 可落埋"蛤蚧"一對, 剪頭&手腳, 但條尾一定要留 ***

     我平時都有落, 不過今次唔記得左買, 不過唔落都ok


蛤蚧功效:


用於腎虛氣喘,肺虛咳喘等症,本品長於補肺益腎,尤能攝納腎氣,故對虛勞咳嗽,腎虛氣喘,肺虛咳喘等症,可與人蔘、茯苓、貝母、甘草等配合應用。



沒有留言:

張貼留言