2010年10月19日 星期二

♡♥ 重新 ♥♡

分開左之後, 我地連通電話愈黎愈少>>>直到無, 我地各自開始自己既生活
~~ 讀書 ~~
期間, 都有人追的, 都唔錯的。不過, 唔知點解, 我心總會跟他作比較。

♡♥ 你已擁有我另一半心 ♥♡
.
.
.
中五會考成績終於出黎, 當然唔得, 唔開心一定有。呢個時候, 電話響起, 一個熟識既電話號碼出現在我既眼前---唔係媽咪/ 朋友, 係佢, 講真我冇諗過佢會打黎, 都無接觸年多了, 我猶豫一會, 接下了, 話佢知" ...點點點...... ", 不過之後又沒有聯絡lu
.
.
我選擇重讀
中五畢業後, 我讀IVE>> 呢個時候我地用ICQ通訊
佢叫我打電話比佢, 我立即打給他了
即使號碼已經好耐無按過, 我都可以好快打出了
當佢問" 依~你仲記得我電話? ", 我只係不好意思咁回應" 是呀~號碼易記吧 "

那年中秋節, 我地又再相約。有一次, 同佢D朋友去睇戲
睇戲前, 還是朋友; 睇戲後, 變成情侶
很老土吧!! ~ ~

♡♥ 愛情就是老土, 老土就是甜蜜 ♥♡




~~ 續 ~~




沒有留言:

張貼留言