2010年10月19日 星期二

♡♥ 認識 ♥♡

今晚諗番起我地兩個相識既經過, 於是就開左呢個網誌


我相信依家無人用ICQ了, 大家都改用msn通訊lu。 就係七年前一晚, 我膽粗粗咁係ICQ度搵人傾計, 呢個人就係我老公, 我地既故事亦都係o個時開始喇。o個時我都仲係讀中四, 初初我地都只係透過互聯網傾下計。

chat左一段時間,我地交換左電話, 開始煲粥, send email。傾下大家鐘意d咩, 有咩興趣.......漸漸對佢就有d感覺, 唔知點解聽到把聲就開心。雖然大家都無表示過。不過, 是感覺到的。傾左一排(都幾耐), 就約左出街。唔知大家信唔信 "一見鍾情" 呢?!
大概呢個情況會發生係 水瓶座 身上吧!!! 我地係好自然咁開始, 我都唔係好記得點開始lu........

可是, 我地既關係無維持好耐, 只有兩三個月>>>分手係佢提出既, 我中四時, 我唔想比媽咪知住, 因為她有講過最好讀完中五先, 所以我是偷偷地, 加上, 又無時間, 根本好難見面。而佢既工作又好難就時間......我既初戀就係咁完結左

好多朋友都無諗過我係咁識到我依家個老公呢!

到依家我都無話比媽咪知我地係咁識。唔好誤會我媽媽好惡呀, 佢一d都唔惡嫁
只係都過去, 不提也罷


好喇~今日打住咁多先,我要訓zzzzzz^^






~ 續 ~



沒有留言:

張貼留言