2010年11月9日 星期二

♡♥ 準備 ♥♡


有好多繁文縟節既野我地都簡化左好多
尤其係過大禮~ ~ 一封  "包羅萬有"  就搞掂
方便快捷

我就搵下我要既野:

~ 鞋 ~

褂鞋 (3吋半) ~yahoo拍賣網

 婚紗+晚裝鞋 (4吋)~太子聯合買
兩對我都好鐘意



回禮小禮物~金都
結婚前兩日大家先開始做包裝工人........



褂頭飾~金都
又係好鐘意, 因為佢上下左右都有野睇, 先頭都無諗過會買頭飾


花車裝飾~ 金都
對公仔係我媽咪好耐之前係m記換, 當時我仲好細個
收埋左好多年, 無諗過會係咁用



嫁妝~ 金都




絲花花球+襟花+手花  ~ 係esdlife搵
我真係逐個post睇嫁 ~~ so一定要有心機呀
好滿意特別係兄弟姊妹既襟花&手花---雞蛋花~好靚靚, 好清新



仲有好多雜項~ 擺設
大家見到枱邊既圍邊嗎??同埋糖果既毛毛嗎??
都係係深水埗買差不多成個枱既擺設都係係o個度買的

好多謝大家幫忙呀~~!
>3<





沒有留言:

張貼留言