2010年10月15日 星期五

手術後

佳少係上個星期六終於要接受絕育手術, o個日我既心情好緊張, 又好擔心
但係個衰仔去到診所一d都唔怕, 我交左條帶比姑娘後, 佢竟然自己拖住姑娘走入去
我同佢byebye都唔望下我.............

接左佢番黎, 佢係咁jump, 真係好想問下佢 "你唔攰?你唔痛既咩??....."
可能佳少既 "走路" 方式係咁啦......(似足佢親生阿媽---花姐)
我真係一jump一驚心呀
好在醫生手勢好.............如果唔係..........!

第一晚: 唔好睇佢咁乖, 所有人走曬佢先定番落黎訓下


過左幾日: 大家睇唔睇到個傷口(約5cm), 埋得好好,
                 多謝曬 "東區動物醫院" 既醫生, 之前佳少有咩事都係係呢度睇
                 都試過其他診所,不過......., 有一間ok,不過超超超超貴........               



東區動物醫院
香港筲箕灣道256號地下
電話: 2915 3999
星期一至星期六: 上午八時至晚上九時
星期日: 上午八時至晚上七時




沒有留言:

張貼留言