2010年10月21日 星期四

♡♥ 甜蜜蜜 ♥♡

初初拍拖當然係糖黐豆咁啦, 係咁電話, 一日幾次
每次都唔捨得收線, 時間過得特別快

♡♥ 想著想著, 不自覺地微笑, 大概這就是幸福 ♥♡

當然, 話比人聽無罵戰過就係騙人, 我相信每對情侶都有吵過架的
好快我地就好愉快咁經過左3年既日子
IVE畢業後, 工作

做左約四個月, 腰傷了, 只好停止工作休息, 睇左差不多二千元醫生
呢個時候, 我地有個想法 " 結婚吧!! "
不過都有各樣既野要考慮, 所以......想想先

直到2009年2月14日---情人節那天

我們每年都會和他朋友&朋友既女朋友過一個熱鬧的情人節
對我黎講, 今年係最特別的情人節
到左食飯既餐廳 (Outback), 點了菜, 這時那個沒有情趣的男人(我老公)
攞出一卷張(好像畢業證書), 用一條粉紅色繩繫著的
他叫我打開來看看吧! 我話一定唔知咩黎, 一定係D無聊野啦
我打開一看, 是一張填左我同佢個名既 " 結婚通知書 "
我是呆了一呆, 就係咁開始左人生另一個階段

我們的求婚儀式沒有玫瑰, 沒有音樂, 沒有介子 (很早就送了)
有的是朋友簡單既見證

♡♥ 愛你就是愛你, 愛你不需要原因 ♥♡ 


~ 續 ~








 




沒有留言:

張貼留言