2012年8月6日 星期一

新車落地


第一日買架法拉利番黎

我就已經急不及待要砌比波仔謙玩喇~~!

砌好~~~不枉我咁辛苦買佢番黎


架車真係型到震震震震




我媽咪見到都話正

個車頭可以入電, 有聲tim


砌好左, 未拖地放住係張床先

試坐時........笑到好似執金咁

不過我都好開心, 見到你咁鐘意部車

只但係呢個仔成日入錯波.....<後波>

唔講咁多, 誠邀最開心既 "車模" -----波仔謙 為新車試車
謙謙: 媽咪~你有所不知喇, 呢部係我夢寐以求既Dream Car



著好鞋仔, 試新車喇~~

呢個人仔high到丫.........





謙謙: 媽咪~我可以開車未呀



成個boss咁款.....


謙謙: yeah! 開動


謙謙: 睇下右手邊有無車先

謙謙: 唔好阻住我專心揸車啦......依~個倒後鏡唔岩位tim




沒有留言:

張貼留言