2012年8月25日 星期六

牙肉痕, 點算好?!



阿b呢排牙肉痕

成日都咬牙切齒咁好燥咁

點算好??

之前個牙膠興趣不大

我就買左呢兩樣野: 

牙仔餅, 香蕉型牙膠




原來d牙仔餅好硬嫁, 可能係比bb磨下d牙

唔係比佢地食

點解我會知??因為謙謙咬咬下攰就比番我

so~~~~~我米執手尾囉



但波仔謙對
香蕉型牙膠 有興趣d

都咬左好耐

呢個膠既設計係攞獎(包裝上咁寫)

佢兩邊既蕉皮係防止bb放得太入而反胃, 而且安全d

咁當然, bb用既時候一定要睇住

安全d好


謙謙: 咩黎嫁....咁既色既........?


謙謙: um...幾硬啵


謙謙: 不過~~咬落d牙肉都ok舒服既





謙謙: 既然我未食得真蕉, 整住條假先






沒有留言:

張貼留言