2012年8月4日 星期六

bb展......我黎喇<第二回>@5 Aug 2012



5 Aug 2012

單人匹馬再戰b展

因為想買架學行車<要呢日先有特價, 差成三舊幾水>

為左呢架車, 晨重要奶奶過黎睇住波仔謙, 真係唔該曬

我早左半個鐘去到, 都已經有人排隊了

有d仲 "擔" 埋凳仔tim.......(後悔無攞喼)

可能今日係星期日, 而且係b展既最後一 日

所以特別多人

等左半個鐘, 終於入得了



入左場, 第一時間去左買架烈火戰車先

事關只限賣五十部

我問sales姐姐: 可唔可以轉頭攞

姐姐: 今日唔得啊~ 

o~~~不是嗎......<唯有拉住黎行啦>

好彩, 幫襯左個counter買枕頭, 個叔叔好好人比我寄存

跟住淨係去petits同huggies

買完之後去攞番架車先

點知, 愈行愈重....... 愈行愈慢....... 

只好搵人幫手........叫左康叔過黎(
真係唔該曬
)

出到天橋我行我先諗: 點解唔搭的士呢??
<陳太~你唔好再早d先諗到......>

算數, 唔行都行左, 睇下今日d收穫先:
首先出場既當然係傳說中既法拉利啦~啦!!

就係呢架野攞到我同康叔大汗疊細汗

yeah~~~砌好

遲D post試坐相



呢個枕頭係透氣, 可水洗

濕紙巾x6


跟住就到petits衫仔

因為上次帶埋阿b, 而且好多人, 行左陣就走左

要幫謙謙買定d出年同冬天衫

之前一直想買件棉褸, 但睇唔岩

今次就買到件

對袖可以拆變做背心

同埋袖口有多層唔會走到風入去~so good

一定好暖



一套, 燈芯絨褲黎嫁

特價左百幾蚊





呢件褸終於係無帽








對手依家好似舉完重咁...........

真攞命




沒有留言:

張貼留言