2012年8月3日 星期五

bb展....我黎喇@3 Aug 2012


3Aug2012

今日去左行bb展

一早約左表妹食早餐

出左門落到屋企樓下先發現.......無帶揹帶

omg~~~又要搬埋架bb車上番樓

<我屋企要行好幾級高高既樓梯級先有車立.........今日仲要無看更叔叔幫手......>

晨早做d咁激既早操, 真係攞我條老命.....

食完個得來不易既早餐, 就去會展了>>>



今次係第一次行b展

好多bb啊......因為我地早去, 所以初初係唔算好多人

不過後來發現愈行愈多人呢



行左一半左右, 見阿b差唔多食奶, 咁就坐低餵

但係阿b唔食, 咁我地就繼續行程

點知.....都唔知夠唔夠10mins....個人仔扭計了

其實明明肚餓, 又唔食......真係......

好~我再餵, 今次竟然同我成支奶飲曬.......<無耐>



入黎b展主要目標: 糧食, 尿片, cotton candy kids既 sling& 睡袋

好, 睇下今日戰利品先: (奶粉尿片當然係送貨)

呢樣係買奶粉送既

番到屋企一睇之下......超正

可以上網download 一d free games嫁

不過適合3-6歲既小朋友



有前無後既長袖口水肩



音樂掛飾, 一拉粒星星就有音樂嫁喇~~~




睡袋"s碼"~~~

可以用到3歲 (仲有個m碼, 好似可以用到7歲嫁)

而且佢係"come"埋個膊頭

同埋下面可以伸出兩隻小腳仔

謙謙依家用緊個睡袋有啪鈕

因為阿b好大力踢, 成日整開曬d啪鈕, 搞到鬆曬

希望呢個好用啦~~~~~~~

sling~~

今日有老闆娘係度教用



同埋會幫手揀size <有S~XL---試緊時偷聽番黎>

等我幫佢洗完白白就用得

補充: 仲有好多pattern揀

呢隻pattern應該係啡斑馬紋??

因為好多人, 而且呢我又like呢個花

就無多揀了, 我呢d快快脆嫁麻


又係petits~~會展3折呀

我都幾like呢個牌子


IMG_5519
棉背心....唔記得左個牌子係咩

IMG_5518IMG_5516
Healthy times糊仔
九折~~
買滿一百蚊送梨蓉



另外, bb 展~~唔好諗住淨係得bb 用品

我同表妹都有收穫
IMG_5528
我: 保濕噴霧---保濕定妝

IMG_5527
保濕乳液


真係滿載而歸~!!!





今日番到屋企, 阿b訓呀訓, 訓呀訓..........

其實我都好攰喇~~~早抖

沒有留言:

張貼留言