2010年11月13日 星期六

Langkawi浮羅交怡@28Feb - 3 Mar 2010 (中)

早上~我地去左Under Water World
都好多野睇, 我最鐘意係條大網蛇, 仲有好多相我無放上黎

因為早左到未開門,咁我地就周圍行行, 影下相





終於入得喇~!


企鵝三兄弟^^

係米好似假


好多不品種既企鵝, 好得意!   佢地吹緊風?


海獅表演


龍躉~!
我發覺我已經無咁抗拒~唔知點解, 自從細個時去過海洋公園
我就怕左佢地, 可能以前細個, 佢地又好巨.....
so我去親都唔敢去o個個館........





一條涼涼地既大網蛇

睇下佢個表情~ 條蛇係咁用條脷咀佢



睇完~出到黎有檔小食~都唔錯
仲有椰青飲tim~

番左酒店游左陣水~之後, 去左市集行下&食飯



沒有留言:

張貼留言