2010年11月13日 星期六

Langkawi浮羅交怡@28Feb - 3 Mar 2010 (下)

一日早上, 我地參加左酒店既local tutor
去第二個島玩 浮潛+lunch buffet


我地係橋上見到大龍躉, 魚仔生即刻番去攞工具
不過游到過去已經唔見左, (我心諗: 好在姐~~哈哈!)
但係見到鯊魚, 就係我地下面游過,雖然唔係大條o個d, 但都怕怕地
不過都好過見到龍躉

好好玩呀~
當我地休息緊, 有個工作人員話帶我地去睇野
有海森, 海膽, 小丑魚.....等等

最尾o個日早上食完早餐就去機場準備走, 好唔捨得呀~!
因為太舒服喇............>.<

走lu~byebye


打完呢篇網誌
我就諗到黎緊呢個新年我地會去Guam關島
好期待呀~!
八日六夜



沒有留言:

張貼留言