2010年11月13日 星期六

番禺@12-13 Nov2010

今次番去主要係探下魚生既公公


起程
係車上面有咩做, 就係~訓~訓~訓~
睇下魚生好似未訓醒咁^^



Pat: 唔好阻住我玩


合照s

  
           

                                                    ~ 綠島咖啡廳~
                             夜晚去左呢度鋸扒,食西餐, d野食都唔錯


第二日


嘈醒左魚少
不過我琴晚就無覺好訓.......事關隔離唔知邊度成晚唱k......
唱到兩點幾都未停囉..........


醒左之後就落去睇下魚生阿哥係唔係度
番曬工lu~~~~~~
見到"肥仔", 不過肥仔已經唔肥, 因為比人剪曬d毛毛

肥仔: 你地係邊個, 竟然夠膽入侵我既領土範圍.......

肥仔: 走呀~~~!!!(嗚嗚....)
(我地: 車~好巴閉咩..唔理你呀)

跟住, 我地就行番去公公度

坐左一陣就去番禺賓館飲茶

鴨鴨: 你地影緊我??咁等我擺番個靚靚pose先



沒有留言:

張貼留言