2010年11月13日 星期六

Langkawi浮羅交怡@28Feb - 3 Mar 2010 (上)

我地蜜月旅行選左Langkawi浮羅交怡
四日三夜自由行, 全程都係我plan^^~

第一日魚仔生同我講 "琴日米去左邊度邊度"
我呆左呆~"琴日我地仲係香港喎"
佢話因為呢度d時間好好用, 又好舒服, 唔似hk咁....趕
所以唔記得左......一日好似好長咁, 可以去好多地方^^

同埋我地發覺,係呢度訓,唔使訓好耐都好精神, 又會自己一早醒
 
由於隔左咁耐先打番,都唔係好記得邊日去過邊度







我地個房望出去, 可以話一望無際




我地住既酒店~Langkawi Lagoon
唔錯既酒店, 個感覺好舒服




其中既一個旅遊景點~~我地d手信係呢度買



其中一晚去左酒店既酒巴, 個雞翼好正~~~




沒有留言:

張貼留言