2012年10月9日 星期二

"無事出街少破財"


"無事出街少破財"呢句說話真係無錯的

特別係形容Mrs. Chan我, 哈哈哈哈



今日同奶奶行行下, 入左間舖~~

奶奶試緊

突然~~比我睇到一對鞋.......

超鍾意呢!!!!!!!

試左上腳~~好靚啊

就係咁帶左番屋企喇





除左因為靚, 仲著落好舒服tim

同埋佢有1吋內踭的, 非常岩我

因為我唔著得平底鞋 or 魷魚鞋, 會磨腳

呢對就岩曬我喇~~有踭得黎又唔高

IMG_6116




買完o個對鞋, 再行過幾間舖就係Dr. Kong

見波仔開始學企, 都打算買對鞋仔比佢

所以就入左去睇下



初初一入到去睇中一對

就叫姐姐攞對比佢試

個款幾好, 但好似唔係咁岩波仔個腳型

再睇下~~見到有對個腳面闊D

試完覺得幾岩波仔, 個價仲平D tim
IMG_6121


今日真係滿載而歸喇~~!


沒有留言:

張貼留言