2012年10月20日 星期六

溫暖牌---手鈎頸巾仔

呢排都幫波仔準備D冬天衫

諗下有D咩未齊

就諗起, 未有頸巾

咁就等Mrs.Chan鈎番條溫暖牌比波仔啦



其實我鈎野唔係好叻

我成日都亂咁黎嫁

想點鈎就自己諗辦法度掂佢

好少跟書



真係要多謝我媽咪

因為我D基本工係佢係我好細個就教(小學時.....)

而我自己又有興趣去研究

 

今次我無專登去買冷呀

因為上次鈎比mr. chan 仲有剩



話咁快~~搞掂

呢個型既頸巾唔知大家有無印象呢??

我記得我細個都有帶過嫁

見到呢條頸巾就有點........想當年tim





沒有留言:

張貼留言