2012年10月11日 星期四

暗瘡/痘痘天敵



暗瘡~~對於好多女仔黎講係敵人



近排我就試左隻唔錯既暗瘡舒緩液



就係韓國製造既



Mizon強效暗瘡粉點舒緩液







我d暗瘡一係唔生

 

一生就好大粒



仲要腫腫紅紅咁



好鬼痛







早o個幾日我個敵人又搵我喇



咁岩行過屈臣氏, 睇下有無野岩搽



先頭睇緊proactiv



後尾有個姐姐介紹左呢隻舒緩液比我



我試左兩日, 效果唔錯啊







每次搽之前一定要搖混



因為佢有層粉聚左係底



跟住用棉花棒點少少搽即可



涼涼地, 乾左之後會有層白膜



所以係屋企先好搽, 如果唔係







簡介一下~

功能: 可消除痘痘既毛囊發炎&疤痕印保濕, 舒緩改善皮膚, 令肌膚回復



IMG_6111IMG_6113
Co姐: 我搽左係米靚d嫁?!







如果第二度有得賣平d, 記得講低啊~~~~~







himhim facebook page 開左喇



記得like個page


Him Him

Promote Your Page Too





沒有留言:

張貼留言