2011年3月10日 星期四

關島Guam@8 Feb 2011

8 Feb 2011

呢日會去Coco Island同埋有個神秘節目

但係如果有機會黎關島既朋友, 千萬唔好去Coco Island, 除非你有興趣跟船出海
事關呢個島.......可以用5-10mins就行完無野睇
D games 又超早收.......想玩多次水上電單車都唔得(我地仲有成個鐘先走得喎)

好在夜晚個節目補番數


滿心期待, 仲未知.......




地上執既雞蛋花


準備出法


YEAH~!!!!


郭生係度撩d日本妹妹傾計............


夜晚我地去左Hyatt 食BBQ Buffet + 一個birthday cake
好豐富既節目呀, 我地要令到nancy過一個難忘既生日










Happy Birthday to Nancy~Suprise!



仲有chocolate蛋糕tim~
最後nancy終於被我地感動到落淚了


2 則留言:

  1. 新遊戲 - ←點我進入~^^
    美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 成 人 a 片 成 人 a 片 美女論壇

    回覆刪除
  2. . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除