2011年3月2日 星期三

關島Guam@6 Feb 2011

終於執左大部分既相
真係執到傻左......
加上自己懶

Day 2 (Nancy & Henry Wedding)
佢地係番Marriott行禮
行緊禮唔可以影相........
我地覺得係因為無JOIN佢個影相PLAN.........


去相
.
.
.

補拍










到我地o個D相相喇~!


準備出發



我地又趁下熱鬧先









當然我地仲有下場啦
yeah~!換衫游水, 我要同陽光玩遊戲


夜晚

我地去左Sea Grill食晚飯
貴又唔係特別好食, 好在係有人請姐
大家都唔係好夠喉........
之後一行八人去附近行下





古靈精怪




I LOVE IT




魚生(圖中紅圈)



沒有留言:

張貼留言