2015年10月7日 星期三

Mrs. Chan第二胎分娩過程

終於有時間同精神打下BLOG喇
等我SHARE番下生細佬既過程先

其實Mrs. Chan早係9月1號就有d先兆

見啡左兩日, 個肚又囉囉攣咁

諗住生得啦~點知又唔係

之後又無動靜.......

跟住我就日日勁行~

過左成個星期仍然......




直到12號朝早6:30有dd肚痛, 以為要去廁所

又去唔到, 再用apps計下, 原來係regular既陣痛黎

岩岩Mr. Chan出左門口番工

咁我就同奶奶出發去醫院先

去到醫院~姑娘檢查開左2度

直接係待產室等, 吊左針加快產程

吊完針無耐~陣痛密左又痛左, Mr. Chan都黎左喇

波仔出世時~Mr. Chan陪唔到產

我今次一定要佢陪, 等佢睇下我典床典蓆咁有幾辛苦都好

好在今次Mr. Chan係度乍, 點解????因為vvvvv


好喇~正常bb心跳應該110-170

但係去到5-6度左右, bb心跳去左九十幾

咁姑娘幫我打側個人, 墊個枕頭, 比氧氣我聞, 又正常番

點知開到8-9度時, 心跳又突然跌, 今次仲跌到5x-6x
(Mr.Chan 講番我知, 當時我已經痛到...., 只係知好多人, 醫生姑娘....)

醫生就話唔得~要開刀

咁就唯有緊急開刀啦


過床~推落去手術室

一陣痛就好急, 好想生, 但又唔生得住

我對腳真係不受控, Mr. Chan去左換衫

姑娘好好人~安撫我, 又幫手叫快d

最攞命既係......麻醉醫生黎到, 仲要問呢樣o個樣.........

我都痛到死, 我就答無無無.....

o~no........仲要我簽名, 我當時都唔知簽左d咩..........

我問姑娘麻醉得未呀???????

終於.........入到手術室, 開始麻醉喇

落藥無耐~唔痛喇

就係咁~Mrs. Chan 食曬全餐.....>o<

今胎比上胎辛苦好多.........所以我話好在今次Mr. Chan陪到產

點解細佬仔Tyrus一陣痛心跳會跌, 原來係因為臍帶繞腳

所以一陣痛就會push, 臍帶就會拉緊, 然後bb會缺氧心跳又會減慢

林醫生手勢好好, 唔係好痛,

姑娘同醫生都有提我, 開完刀未落得地時都要轉下身

如果唔係第一次落床時會好痛

咁我有郁~第一次落床又ok, 唔太痛


沒有留言:

張貼留言