2013年12月22日 星期日

遊維園


之前~~諗住同奶奶去工展會

點知奶奶原來睇錯日子

睇早左兩日

而我check時間既時候又無睇多次

所以.......

一場黎到, 梗係唔好浪費

同波仔去左公園玩

 今次唔知係米大家左


識跟我

初初唔肯離開我

後尾鼓勵下佢佢先至肯放手去玩

不過行遠少少都會走番轉頭叫我
(但係唔係叫媽媽.....係叫我個名.............)


之後嫲嫲仲買左泡泡同佢玩

幾開心

 
 波仔: 你唔好走呀~~~~

 波仔: 我捉~我捉捉捉~~~~~~


再轉戰遊樂場

好多小朋友都好鐘意盪鞦韆

初初頭幾下係ok

不過之後就唔多like


波仔: 嫲嫲~都係抱番我落地丫~~唔該



沒有留言:

張貼留言