2013年12月12日 星期四

回顧~~~~~~~


Mrs. Chan睇番原來已經寫blog寫左四年多

有成三百幾篇日誌

慢慢寫blog已經成為左我既習慣~係生活既一部份



由岩岩結婚到養佳少, 再加個Co姐

跟住再有埋波仔添

到依家波仔都就黎兩歲喇

時間過得真係快



而blog既banner都換左好幾次

今晚我就突然睇番回味一下^^



呢張應該係第一個魚家banner

我都唔記得係米lu

睇番佳少真係唔同左好多呀~~~~大個仔喇

跟住到呢個




依家應該好難再整幼banner

因為依家魚家咁多家庭成員~~


Co姐既加入^0^

Co姐係一個管家婆

專門管佳少

佳少非常百厭

當Co姐見到佢有咩異樣就會.....哈哈哈

不過Co姐好嗲我地嫁(連波仔都唔放過)

佳少都會嗲, 不過無coco咁厲害


到波仔出左世

同依家似唔似呢??

我都好鍾意對上個banner

感覺幾活潑

用左成年有多

都係時候要換一換喇

呢個又點呢????

好明顯波仔大個仔左啦

眨下眼就差唔多兩歲喇~~^^

其實睇番D banners就會回想番曬呢幾年既野

覺得時間過得好快

我會好好珍惜現在>.<



諗諗下

下一個banner點整好???????

諗到先算啦~~XD



沒有留言:

張貼留言