2013年7月12日 星期五

企係度訓..........???


之前波仔出左院之後

佢就唔多like佢自己張床仔

一放佢落去就喊

明明好攰都唔訓

就算攰到頂唔順........佢竟然企係度訓..............

真係服左佢


mrs.chan一埋去將佢訓番好又喊過

最後, 唯有比波仔訓地下

我都唔知點解佢會咁

我估係環境既改變掛..........????

好在過左四五日之後

波仔終於正常番






2 則留言:

  1. 好心急睇波仔近況~
    [版主回覆07/17/2013 16:04:06]多謝支持呀~~
    mrs. chan近排好多時都偷懶tim

    回覆刪除
  2. 妳個小朋友的確好趣緻, 咁都瞓得著, 幅相超經典呀~
    不過我細姨甥都曾經有過相似情況, 半歲時一放落床瞓經常喊到唔停, 一定要手抱瞓至可以安安靜靜, 足足幾個月都係咁, 全家人無一日有好覺瞓, 後來有次我和媽媽去妹妹家訪, 才發現此情況, 入夜餵完奶瞓著咗, 一放落床即喊到拆天, 妹妹話成日都係咁, 要抱住瞓至安靜, 咁外婆就出手抱佢瞓兼「用力」為佢掃風, 幾分鐘後小姨甥就嘔出一大口奶兼鼻涕, 再幫佢吸清鼻涕後, 小姨甥笑晒舒服晒~ 放落床瞓都無事, 從此再無喊過, 精精靈靈, 我們分析得出結論, 是小姨甥習慣食奶猴急, 因而積咗風, 而妹妹一直掃風不善, 根本掃不出風, 以致 bb 食飽之後瞓低, 奶奶頂返轉頭, 形同胃氣脹, 大人都輾轉難眠啦! 何況 bb?
    不過妳位小朋友唔知係唔係呢個情況, 或者妳們細心留意一下, 唔駛個小朋友日日好似忍者小靈精咁瞓, 希望呢個經驗幫到妳~
    [版主回覆07/18/2013 16:13:53]謝謝你啊~~
    之前可能係環境轉變問題, 經過四五日左右就調整番, 無再企係度訓
    我諗唔係你姨甥既情況, 因為波仔歲半了, 佢食完奶就會自動"打飽嗝", 唔使掃風
    不過謝謝你既分享, 好有用呢

    回覆刪除