2013年1月24日 星期四

近況.......


等mrs. chan share 一下自己既近況

真係黑到爆曬燈呀


IMG_7239IMG_7240
騎馬照again
IMG_7237IMG_7236


先係電話壞左

壞左都唔緊要

想出過部新........點知比3追番陳年舊數, N年前既numberssssssss.................

有個係幾毫囉.............之前又唔追

要等佢過左數先有得出機

好~我等

我等左幾日見無聲氣就再去問

點知......佢話要我清埋上個月...........我明明o個日有問佢仲有無其他

佢答我無......又要等.............唔知等到幾時



另外~~

人地媽媽就有媽媽手

我呢?? 媽媽腳 

痛左一星期終於痛到頂唔順睇醫生

成因: 揹住波仔行得多, d力聚左落腳, 勞損, 致筋膜炎..........

生日先黎睇醫生
IMG_7250



好在~~今日有細佬送上既生日禮物

"苦中一點甜" 

丫~仲有奶奶盒朱古力^^

IMG_7248
好耐無食過了





講時講~

mrs. chan 個人比較樂天派

幾時都相信陰天過後便放晴

所以唔開心的

好快便會過

希望大家都係帶著微笑看明天


沒有留言:

張貼留言