2013年1月27日 星期日

"草上的波兒"(花絮篇) @27 Jan 2013


@27 Jan 213

呢日約左Jasper影相

好耐無影喇~~好興奮

呢次亦都係jasper既第一次

第一次同小朋友影相

我地揀左維園影

過程都尚算順利

只係比較攰

同埋錯過左一間好想好想影既餅店



好喇~~等我放d花絮先啦
IMG_8799IMG_8798
波仔: I'm ready 

影影下比jasper發現波仔既另一造型~

哈哈哈哈

波仔: 只限一張!!! 影響曬我D 形象喇.......


影緊千鞦時

有個小妹妹加入(搶鏡)

波仔: who are you????????????? 




等埋位中>>>>>> 



波仔: hihi~~~~~~~~~~~~ 


其實呢日波仔唔係好合作

可能係因為有陽光

佢係超怕"殘"眼的

準備影既時候, 波仔黎個突襲 

 mrs.chan比波仔殺個措手不及





影完遊樂場

進軍草地 



波仔~你做緊瑜珈??定係跳緊舞??? 
IMG_8976IMG_8969
 
怕曬既波仔 (其實都唔係好曬........)

波仔: 我真係睜唔開對眼啊 



影完草地

諗住搵jasper想影既o個間餅舖

搵唔到.......

點知食完野

行番轉頭既時候見到..............

真係..........無言

因為食唔落, 而且好攰

唯有下次啦

呢日波仔超好訓



mrs.chan執緊今次d相既時候

順便執左張:  登登.......... 

哈哈哈~~全部都係你既作品黎

你部相機見證住我既成長呢~!



Jasper 話一個變兩個

再加落去就要搵個助手先得喇~~~~~~

少d體力都唔得呀.............

不過當見到呢D相

幾辛苦都值啦

辛苦曬Jasper呀

又爬高又訓地


**徵用jasper 為呢輯相改既topic---"草上的波兒"~~**


之後再po其他~~~密切留意吧!




1 則留言:

  1. 我一路有睇你地個blog,好like. 波仔大左好多呀. 撜你開心. 我係在職媽媽,夜晚揍一陣都好攰. 你做全職媽媽仲辛苦吧?
    [版主回覆01/31/2013 16:34:35]多謝支持啊~好感動呢
    全職媽媽都辛苦, 每日家務好似都做唔完咁

    回覆刪除