2012年7月9日 星期一

憂閒的午睡




兩個小朋友玩到咁上下

無野做既時候最好做d咩

----午   睡----

等我打擾下先


佳少既睡姿有幾個: 四腳朝天, 平睡, 打蛇餅


佳少: 搞嘜東東, 見唔到本少爺午睡中嗎??


佳少: 摸摸又唔同





co姐又鐘意咩?!

佢就鐘意曬下"日光浴"


Co姐: 無錯, 我鐘意同陽光玩遊戲, 所以我有一身朱古力色
          <名字既由來>





Co姐: 媽, 影完未?影完我就繼續我既日光浴了


好想同你地一齊去海灘嫁

不過睇黎要出年先得喇

唔緊要, 到時可以同埋波仔謙去









沒有留言:

張貼留言