2011年8月26日 星期五

胎動

其實16week我就開始feel到胎動
個感覺就好似係脈搏跳動
初初都唔係好肯定係米胎動嫁
但係近呢個星期<18week>就愈來愈明顯, 愈來愈強勁喇~~!!
有次老公仲話聽到喎, 我話都唔知係米d腸移動既聲

講番嘔o個方面, 好就好左好多喇~~~~ <我既孕吐期: 7week---16week>
餐餐嘔變左一星期兩三次>.<
不過, 個胃都仲係頂住頂住
唔可以餓, 食野亦唔可以飽, 如果唔係又會反胃......

自從有左之後, 我同老公都覺得時間過得特別慢
可能係因為大家都好期待新生命既誕生啦~~哈哈
過多兩個星期, 就照結構喇~~~咁就可以再次肯定bb既性別了
我就可以大買特買~~~~~



沒有留言:

張貼留言