2011年8月26日 星期五

佳少同coco既一大堆近照


容許我懶下啦~~~~啦!
因為真係唔係成日都有心機上網
好多時我只係用手機上網, upload d相上facebook
所以呢排少左好多post佳少同cocod近照上blog........

以下係佳少同coco既一大堆近照

sweet~!!!!!


大頭佳~~~~~


co姐既心型肚仔


唔知點解, 佳少呢排都好鍾意係呢張凳底度訓~~~唔通可以催眠???!
佳少: 唔好阻住我午睡啦


雖然呢幅相唔係好清楚~但係好sweet呢
佳少, I LOVE YOU FOREVER


睇下佳少咬得幾入神



coco: yeah~媽比我上梳化喇~!


coco: 下~原來係剪指甲, 唔剪得嗎
ma: 唔得,邊個叫你d指甲特別奇怪,出街都磨唔短.......


coco: 我真係好唔鍾意剪指甲呀 <個衰女包連樣都變埋......>


coco: 我希~~~~中左
佳少: 你米扮野喎, 明明就係專登打過黎的


有晚煮煮下飯發現coco條頸多左舊野
睇真d
原來係用黎頂住大門舊磁石,都唔知幾時整左落去


個衰女包真係好嗲

佳少: 唔制~~老豆, 我又要呀......<~~扭計中~~>



有一次, coco比我dick左入房, 佳少即刻呷醋
原來佳少係個好大醋意既小朋友

佳少: wo woo woooooo~~ 同我出番泥呀 我都未比入去呀, 我係老大都未入去!
coco:
哈哈, 我都係順阿媽意思姐, 唔使咁喎~~~


沒有留言:

張貼留言