2011年4月1日 星期五

開心星期五

1 April 2011

我表妹過左黎探我同我D狗狗, 帶住佢地周圍遊
如果唔係多個人, 我都唔會一次過拖曬兩隻

我地去左Pacific度食番個下午茶先
um....坐左都幾耐呀
好在佳少無好似"馬利與我"中既 "Marley"咁連狗帶枱跑
如果唔係.........

好多人都好LIKE佳少, 無計啦靚仔丫
不過coco都唔差, 有個外國遊客同佢&表妹影相




佳少: 錫錫丫(心諗: 其實我想睇下你食緊咩呀....>3<)





食完就去左海旁坐左一陣
好舒服呢





Coco: 大佬, 望下o個邊
佳少: 有咩睇呀?!
佢地唔知望咩望到咁入神



佳少同表妹既合照s:


佳少: 我同我女朋友係米天生一對呢, 吾吾~~一定係


去完街街, 番左屋企同coco洗白白
好香呀~~~~~~~~





沒有留言:

張貼留言