2014年5月8日 星期四

大個囝~要番學了


波仔到左另一個階段喇~~大個囝~要番學lu

上個月尾突然收到學校電話打黎話有位

可以提早入學

我就諗早d入學都好

因為係學校既小朋友都已經習慣左個生活

咁波仔就可以有個板佢睇, 學得快d

同埋老師又可以照顧多D



但係由於得幾日時間比我準備番學既用品

所以好忙, D野又好急

不過, 最後都準備好曬^^

校服試穿:



好喇~到開學日

我真係幾緊張

o個晚仲醒左好幾次

有D唔捨得添, 又怕佢唔知番學適應成點 

仲緊張過自己開學呀



一早起身

隻豬仔好似未訓醒咁

眼腫腫

  
波仔: 媽咪~~米影啦...........

第一日番學情況如我所料

大扭大喊

收玩具....喊

排隊........喊

食早餐....喊


第二日已經好好多

不過當我離開左之後

一樣有喊~~~老師話有得玩佢就停一陣

希望波仔快D適應就好了



其實波仔呢個番學適應期我仲忙左

時間過得快左

每日同佢番學, 陪佢玩一陣, 洗手食早餐

跟住到我去食早餐, 買餸

煮落米, 準備波仔午飯

又要去接番佢

話咁快就過左一個上午..........攰爆





沒有留言:

張貼留言