2014年4月3日 星期四

近況~佳少&co姐

  
  睇下佳少同co姐先

  今年佳少就5歲

  佢依然非常有活力

  簡單D講就係百厭@@

  不過個樣明顯唔同左

  有少少老左

  好似無咁古惑

    


 
不過佢係有D唔同左

定性左少少咁多

    有時興奮一陣就會停落黎


    某一晚~

    MR. CHAN 話要抱下佢

    抱左半分鐘都無~~頂唔順喇

    當然我就連抱都抱唔起
  
 佳少: 其實我畏高嫁……唔該快d放番我落地丫
  
   佳少好似大隻左

   胸圍寬左

   好有男人味^~^


   Co姐就仍然咁乖

   唔會搞我地D野

   係屋企既管家婆(專門管佳少)
   即使佢玩緊咩

  只要我地一叫佢

  佢就會好熱情咁飛奔過黎

  痴身到爆







兩個小朋友都有一個共通點

都係食豬 (00)
    


2 則留言:

  1. 佳少应該吾会太百厭啦、我隻骰仔就百厭到震! 成日追住我哋啲脚咬 @@""

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果留意到我屋企張梳化就知佳少有幾百厭
      佢睇少眼都唔得.......

      刪除