2012年9月4日 星期二

又黎家照一大堆




某日波仔謙訓醒既樣

個髮型........個表情.......

唔識形容



波仔: 媽咪~~我訓醒喇, 我要....奶奶....換片....玩......




好多BB都好鐘意照鏡

波仔都唔例外
阿B愛美麗~~


幾專注~~係米有點自戀??




睇下個小朋友幾開心
以為有得食丫麻


波仔: 食得的嗎??


波仔: 等我試下先
媽咪: 你唔食得嫁

波仔: 最多我唔食啦, 唔好攞走佢呀


波仔: 唔比我玩, 我就自娛下先(個patpat.....)

波仔: 我o希...........




其實波仔好少咁o爹

佢咁既樣係因為扭眼訓






阿b真係超愛佢隻手指

佢仲要好識食嫁, 食食指

長D丫麻


有時仲要"樹"起隻手指尾.......
食得幾知味......



嘆到佢丫~


波仔: 嘻嘻~~比人發現左tim







1 則留言:

  1. 好可愛=]
    [版主回覆09/12/2012 08:54:54]謝謝呀~我以為我呢個爛鬼blog應該無咩人睇嫁

    回覆刪除