2011年1月2日 星期日

向目標進發

2011年, 新既一年開始喇~!

相信每個人都會有自己既目標

我同魚生都要向新既目標進發, 希望可以達成我地既願望啦

至於係咩目標, 等我達成左再講



過去既一年, 我長大左, 更加識諗

以前無諗過........

無諗過有D咁好既朋友

無諗過咁快有自己既家庭


無諗過會養隻既百厭又可愛既狗


無諗過有個咁好既老公

你地令我學懂..............珍惜, 滿足, 樂觀

希望幸福天使永遠守護係我地既身邊



我會好好珍惜~


都係o個句 "幸福不是必然既"~ 再次引用kellyly金句

希望大家真的能夠領悟到啦

新年快樂!!!!!!!!!!!!


(請勿抄襲)




沒有留言:

張貼留言