2015年8月20日 星期四

大仔行為心情

Mrs.Chan都知道有第二胎要留意大仔行為心情
初初見波仔無咩野
仲大安旨意
而且諗住波仔都算係個活潑開朗既小朋友
仲有個花名"陳四萬"
應該無問題......






點知Mrs.Chan同波仔老師之前發現波仔心情有d起伏
可能係因為慢慢知道細佬仔既存在
呷醋?! 做d野引我地注意
咁我都即刻搵解決既方法
解釋佢知&同佢玩多d
可能因為之前唔舒服, 都有少少忽略左佢既想法

我就同佢講:
"我地一樣會咁錫你嫁, 唔使擔心
而且~仲會多個細佬同你玩, 錫你"
佢應該明白掛, 因為呢兩日好似正常番點
希望keep住啦




















波仔:媽咪~送比你丫
收到禮物~好開心, 甜到漏呀~~~~




















其實波仔好錫我
仲會同我講"媽咪~我愛你"
如果話囡囡係爸爸前世情, 咁我諗媽咪們既前世情人就係囝囝喇~
可能因為咁更加容易呷醋啦^^

沒有留言:

張貼留言