2014年2月2日 星期日

最佳拍檔之大小不良


從前~~魚家既大小不良有Co姐拍檔佳少

依家既最佳拍檔係波仔同佳少

事關佢地既破壞力簡直超勁呀........

 波仔: 有咩發現呀~?!
 佳少: um.........無料到呀老大


 波仔: 咁我地去第二度搵d好玩既

 佳少: 係!!~

 佳少: hey~~come on baby~~~影番張合照先啦

 波仔: 好呀~ 我黎喇~~~~~~~~!!!!!!!
佳少: 影張姐, 唔使咁high 喎........=.='"

 波仔: 我準備好喇^0^
佳少: 不過............你遮住左我噃

  波仔: 唔好意思呀^^"

波仔: 我都係坐埋地下影~ closeD丫麻
佳少: 真係麻煩, 影張相都影咁耐


佳少: 同個反斗星玩左咁耐, 我呢個老野要休息下喇........

波仔: 休息完未呀????!


佳少個樣好似好神氣咁噃~~~~~


波仔: 咁我呢??咁我呢???? o^0^o


沒有留言:

張貼留言