2013年10月7日 星期一

舊同學聚會@ 21 Sep 2013


Mrs. Chan 訓唔著

夜媽媽有咩好做~~打blog la

呢篇blog都係時候要出, 隔左咁耐.......^^

開始打呢篇blog就發覺D時間過得超快

原來眨下眼離開左中學N咁多年

真係............心情唔知點形容

好喇~入正題


@ 21 Sep 2013
 
呢日Mrs. Chan 約左中學同學聚舊

去左其中一位同學屋企煮飯仔, 我家波仔就去搗蛋

佢仲當正自己屋企一樣

老實不客氣.............醜態盡現.........

 


















其實.....當年我地都........差唔多

哈哈哈哈~~總之就咩都玩一餐


以前我地都成日去打搞佢

 地方夠大丫麻~~

 波仔: 姐姐~你食緊咩呀??我又想試下~!


睇下呢個小朋友........ 唉

無眼睇...........
  
  
波仔: 下~??!媽咪~你叫我???

睇下D美食
 多謝曬~~辛苦曬~~~~~~~
    仲有飯後甜品~~芒果布甸 
  
 黎張大合照^^
希望下次咁樣既聚會唔使等好耐啦~~! >0<
 
  
 波仔: bye~打搞曬~~下次再見~~~


4 則留言:

  1. 波仔玩得咁開心,又咁可愛,姐姐一定好歡迎他。^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 姐姐們都比佢玩謝左~~哈哈哈
      我d朋友話唔知點解佢咁好精力

      刪除
  2. 間屋好似好舒服咁,波仔好enjoy ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 舒服呀~波仔係個廳度四圍走
      好在佢又唔敢入人地房乍

      刪除