2012年12月2日 星期日

波仔B時回憶: "LEGO聖誕村"


今晚黎個family night 先

出街行下

其實目的地就係之前提過既時代廣場 "LEGO聖誕村"


之前未開幕就已經好想去影相

覺得LEGO呢個主題都幾特別

有創意~~

唔似一般既聖誕裝飾




準備出發

先頭諗住襯番個聖誕裝飾

所以幫波仔帶呢頂帽

不過後尾覺得唔係好凍, so ......帶另一頂


波仔: 我得唔得呀~夠唔夠chock先~~~


去到食飯o個度

又影番幾張相

不過有人一開始唔係幾合作

木無表情...........

IMG_6813IMG_6809
波仔: 其實.......我想試下紙上面d野食

好喇~~可能warm up左幾張

佢既金牌笑容終於出現番喇


野食黎喇~~

本來諗住可以寫埋呢餐飯

點知.........

非常非常失望

好睇唔好食..........

算數......食完快速閃去我地既目的地






嘩~~好多人呀
 
所以, 其實我地都係影左一陣乍


波仔:  hey~ 可以同你做個朋友仔嗎????

係我地等緊同下面呢個人仔lego影相

見到有隻狗仔比主人放左落個籃到影呀~~哈哈哈

so cute


小狗: 主人!! 做咩放我係度呀, 你唔要我喇???

到我地喇

不過好難先影到呢兩張較岩心水

事關佢點都唔望鏡頭.........

掛住睇其他野, 比佢激死
IMG_6824IMG_6825
但係mr. chan 掛住引波仔望鏡

所以個公仔影得一半都無..............


靚靚佈景

IMG_6830IMG_6831
我地同圓鼻雪人黎個近距離接觸

不過唔知係米因為近排成日落雨

搞到佢好似飽受風霜咁.........殘左好多呀

之前靚D(click下o個幅圖就睇到之前我影幅相)



好~~~~

我地再向時代廣場二樓大堂既LEGO聖誕村出發

唔好以為淨係露天廣場先有展覽呀~!



始終室內丫麻

D野係保存得靚D既

真係影得好少乍..........

又唔望鏡...........


另一個雪人~

不過唔係圓鼻lu

會講大話既


嘩~~隻狗狗好真呀!!



睇完個大版LEGO聖誕村

再睇下個MINI版

都好靚

睇完呢個LEGO聖誕村展覽

真係諗番起唔少童年回憶

mrs. chan 細個都有筒LEGO 嫁

但係都唔記得自己砌過D o麥lu



所以Mrs. Chan 都帶波仔黎影下相

留低下"B時回憶"~~哈哈哈哈



同時我都好期待今年聖誕

因為我鐘意既聖誕節今年有波仔一齊過^0^v




2 則留言:

  1. D LEGO真係好靚呀! 我都帶左呀囡去影相
    [版主回覆12/03/2012 17:46:15]係呀~~不過無帶到bb車, 所以只好極速影


    回覆刪除
  2. 第一張勁chock law個樣...
    頂帽好靚ar
    [版主回覆12/03/2012 12:24:30]哈哈~~我都好鐘意呢頂帽呀~~~
    應該出年都岩帶

    回覆刪除