2012年6月6日 星期三

佳少與co姐的生活點滴


近排寫少左好多佳少同co姐既日誌
無計啦~~~多左阿b, 真係分身都唔掂
而且又打機, 唔輕鬆下點得呀
所以D相積積下就一大堆
今朝早終於揀左d


佳少 & Co姐: 哈佬~~~~~





魚太: 佳少, 點解你擒少陣都唔得嫁, 你D精力比咁D我就好喇~~~~~~


佳少問攞食個樣好唔同, 好似好乖咁
留意, 只係"好似"


佳少& Co姐: 我地真係乖乖嫁


佳少: 我咬緊先嫁
Co姐: 我唔理, 我要玩, 比我


Co姐: yeah~!成功
佳少: 唔制呀, 媽, coco搶左我個玩具啊


Co姐: 無呀.......






佳少: 係呢度喇~~大力少少丫唔該









沒有留言:

張貼留言