2011年11月2日 星期三

好狠呀~~~~~~~~~~


琴日同奶奶行街買左兩舊骨頭比佳少同coco
睇下佢地食得幾滋味

不過.......之後夜晚就開始我既"執屎之旅"
佳少一向腸胃敏感~~~由五點到第二日下午兩點, 一共四篤(第三次開始實的的, 有無咁多野痾呀你......)
coco就三篤(全是實的的, 有點兒過實呢)........佢地係米私下比賽緊呢???
<痾屎比賽>

真係執"金"執到手軟............可能夜d仲有得執
我投降喇~~以後都唔敢比你地試新野了


佳少: 我要食左你(真係好狼呀!!!!)


coco: 睇下我幾斯文, 我是淑女丫麻


唉~~你地就食得開心, 不過甩見到佳少咁痾, 心都痛埋, patpat痛嗎?!






沒有留言:

張貼留言