2011年7月2日 星期六

關島Guam@10 Feb 2011 & 戰利品

關島Guam@10 Feb 2011

今日主要係shopping, 所以無咩點影相

之後呢晚我同魚生兩個自己食, 因為真係頂唔順食咁多肉肉肉.....





我地搵左間食上海野既, 味道都唔錯





起碼有碟菜, 仲有蔥爆牛肉, 同埋叫左個湯面, 清清地

---------------------------------------------------------------------------------------------



呢度係我地o個幾日既戰利品
其實仲有小食(朱古力, 椰子百力滋......等等)既~不過已經俾我消滅左喇

k-mart度有盒細細盒banana chips<燒烤味>~~好好味
早知買多幾盒啦






我買左條levis, below HKD300, 不過真係要慢慢選
因為一黎女裝o個度好亂, 二黎, 有d款太舊了

男裝就好多了, 好整齊, 款又新
最後魚生買左3條呢!!!!




佳佳既手信---From Kmart








沒有留言:

張貼留言