2011年2月3日 星期四

大年初一@上環狗公園

同媽媽&奶奶拜完年
我地就同佳少落左上環玩左兩個幾鐘
未入去, 就見到hilhil坐左係門口
真係岩岩好, 愈大愈靚女喎




佳少: 初黎報到, 等我同其他朋友仔打聲招呼先




狗狗: 你影緊相, 企定比你影啦


我好鐘意呢張相







個衰仔玩到.......
好無儀態, 真係失禮曬

佳少: 等我黎番個飄移先


佳少: 做咩呀~ 想捉我? 無咁易


好耐無三個一齊影張靚相LU

有順風車坐tim


佳少: hil姐, 有咩好睇?借個位黎睇下


佳少: 依......終於睇到


佳少: 又真係幾舒服喎

咁就過左一day




沒有留言:

張貼留言