2010年12月30日 星期四

大 vs 小

今日個fd 帶左muffin仔仔黎屋企玩
簡直.......

我諗以後都唔敢, 出街街都還可以


事關一個 超小型(muffin), 一個 超巨型(佳少)
一個怕(muffin), 一個粗老(佳少)
我地都唔敢放埋一齊
一放埋, muffin就會係咁叫, 愈叫佳少就愈興奮.......


muffin: hi~!我叫muffin呀


唔好以為可以就咁放佳少, 其實有條繩綁住嫁




muffin: 我似唔似小紅帽~!


其實係因為要幫佢剪腳甲, 而佢又郁嚟郁去
so.......米借左阿佳個口罩

size又岩岩好喎

我地唔止幫muffin剪腳甲,仲幫埋佢沖涼tim




沒有留言:

張貼留言